How Does Magic Feel?
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[V] The hospital love [V]

4 posters

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  xMartijn Sun Dec 13, 2009 8:59 pm

Verder
xMartijn
xMartijn

Posts : 190
Join date : 2009-12-01

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  dani Tue Dec 15, 2009 2:12 pm

Nicole :3 wrote:
nicolee wrote:verder
dani
dani

Posts : 130
Join date : 2009-12-01
Age : 30
Location : Belgium

http://www.dj-dani.tk

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  miekedieke Thu Dec 17, 2009 5:40 pm

1 uur later. MIKE,MIKE,MIKE. KOMAAN MIKE. Alec liep naar boven en zag dat Mike daar op de grond lag. Mike, mike, word wakker. Alec pakt mike op, liep de trap af naar de auto, Daphne liep direkt achter haar vader aan en stapte de auto in. Papa, sneller. Riep Daphne. Ze reden de spoed binnen. Daphne en Alec sloegen de deuren open en Alec pakt Mike en legde hem op het ziekenbed. Direkt kwam er assistentie om Alec te helpen. Terwijl ze verder reden naar de schokroom, luisterde alec met de stethoscoop. Zijn hart gaat niet meer zo goed. Toen ze er waren, riep iemand. Geen polsslag meer! Ze pakte alles klaar en ze redde Mike nog op tijd. Mike werd wakker, waar ben ik. Riep hij ongerust. Rustig lieverd. Daphne was nog een beetje in schok. Waar is mijn ma en pa. Vroeg hij. Die zijn even met mijn vader aan het praten.
miekedieke
miekedieke

Posts : 39
Join date : 2009-12-04
Age : 27
Location : België

http://sibunafan.zikle.nl

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  xMartijn Thu Dec 17, 2009 6:32 pm

Verder
xMartijn
xMartijn

Posts : 190
Join date : 2009-12-01

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  miekedieke Fri Dec 18, 2009 4:22 pm

. Mijn vader heeft je op tijd kunnen redden, of je was er geweest. Zei Daphne schokkend. Je bent hier 2 weken weg en nu lig je hier weer. Zei Daphne. Ik ben toch een ongeluksvogel he. Zei Mike. Ik zal er mee leven. XD zegt Daphne.2 weken later mag Mike weer uit het ziekenhuis. 1 week later was het school. Daphne en Mike maken hun jaar af en gaan naar de universiteit, daar studeren ze beiden voor dokter.
miekedieke
miekedieke

Posts : 39
Join date : 2009-12-04
Age : 27
Location : België

http://sibunafan.zikle.nl

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  xMartijn Fri Dec 18, 2009 11:14 pm

Verder
xMartijn
xMartijn

Posts : 190
Join date : 2009-12-01

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  miekedieke Tue Jan 12, 2010 7:34 pm

Na hun studies werken ze samen in het ziekenhuis waar ze samen gelegen hebben. Na een jaar daar werken, wil Daphne nog ietsje hoger op raken en wordt dokter samen met psycholoog. Daphne er is een patient binnen gekomen, ze is mishandeld, maar weten niet precies wie het heeft gedaan. Zei 1 van haar collega’s . ja die is voor mij. Zei Daphne. Ze ging naar de schokroom en keek naar het meisje. Hoe erg is het vroeg ze aan de dokter die er al aan bezig was. 6 gebroken ribben en 1 gebroken been en arm. zei Mike. Daphne verzorgde haar en zorgde dat ze op haar kamer lag. Een paar dagen kwam ze naar dat meisje en vroeg wat er was gebeurd. Ik ben expres van de trap geduwd en mijn stiefpapa heeft mij geslagen en gestampt. Antwoordde het meisje dat Abby noemde.

Ps: dit is eigenlijk een klein beetje misleidend maar dat zal je later wel zien in het verhaal
miekedieke
miekedieke

Posts : 39
Join date : 2009-12-04
Age : 27
Location : België

http://sibunafan.zikle.nl

Back to top Go down

[V] The hospital love [V] - Page 3 Empty Re: [V] The hospital love [V]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum